4. konzultace

 

1_ Parkovací dům

Zpracoval jsem projekt pro koncept parkovacího domu, který pojme celkem okolo 400 aut a ruku v ruce řeším lepší přístup od Chebského mostu do rybář pomocí nové cesty s lávkou pouze pro pěší. 

Má hlavní myšlenka byla naplno využít vybraný pozemek, vytvořit dostatek parkovacích míst pro město a s tím obnovit původní osu mostu a magistrátu. Osy jsem docílil vytvořením malého náměstí s kavárnou/občanskou vybaveností a lávkou, která se pne nad obchvatem. 

Něco málo informací k budově: 
Mým původním konceptem byla parkovací plocha ve tvaru kvádru, ale po propočtech a zamyšlení jsem dospěl k více organickému tvaru, který kopíruje sjezd z dálnice a zároveň rozšiřuje počet parkovacích míst uvnitř (celkem přibližně o 50-60 míst). Celkový počet pater jsem zatím nastavil na 1 pozemní (vjezd z dálnice) a 3 nadzemní, přičemž střechu jsem upravil částečně travnatým porostem a sportovními aktivitami (na střechu jsem umístil hřiště a běžeckou dráhu). Aktuálně je na tomto pozemku pouze zeleň, kterou celkově nahradím a to je z mého pohledu velká škoda. Vzal jsem na to ohled tím, že fasáda bude vytvořena z "obalu", který bude z dřevěných částí, které budou vytvořeny do tvarů stromů a keřů. Ve fasádě budou vytvořeny místa pro květiny, které vytvoří pomyslné koruny stromů skulptury a tím pomohou i s celkovým zazelenáním fasády. Na bok jsem umístil viditelné schodiště tak, aby lidé mohli vidět výhled na most a město. 
Situace




Půdorys



Pohledy (zde můžeme vidět, jak se promítnout skulptury stromů na exteriéru)



Řez


Technické zpracování "obalu" parkoviště


Hmotová vizualizace exteriéru



Hmotová vizualizace pohledu ze střechy (z hřiště) na chebský most

Komentáře